WARUNG PADI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1420 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Warung Padi. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 22:44 Ja,het was goed,vorige keer zat er bijna geen vlees bij,dit keer was het weer prima,lekker is het altijd.
13 jun 2026 om 17:55 Ik bestelde hier graag,maar er zit bijna geen vlees meer bij,terwijl het wel steeds duurder wordt.
3 jun 2026 om 21:28 Gele nasi was droog Ik vroeg mild en kreeg best wel pittig Het eten vond ik niet lekker
20 mei 2026 om 20:50 The food never came
22 apr 2026 om 20:43 helaas waren de 4 maaltijden allen met daging smoor . de smoor was hard en taai, we hebben daar niets van gegeten helaas. jammer..
21 apr 2026 om 22:18 Ja, bestel vaak,altijd goed.
16 apr 2026 om 20:03 Top
30 mrt 2026 om 18:48 totaal iets anders als ik verwacht had . heb gerecht vaker gegeten maar totaal niet te vergelijken.
9 mrt 2026 om 21:15 Altijd lekker,rundvlees zou langer mogen sudderen.